Followers

Hey You..

Assalaamualaikum semua..o ya nak bagitau ni..maybe saya akan tidak melayari blog ini lebih kerap dari sebelumnya sebab agak sibuk dengan program luar..

Anyway, jgn risau sbb saya akan cuba sedaya upaya untuk attend any messages ataupun request n jugak order dari all my lovely present customer n also my customer to be..happy holidays and keep smiling ya!!

Hugs n Kisses from Alyadi's Collections

Thursday, December 8, 2011

Order di buka sekarang :)

Assalaamualaikum...wahai pembaca blogger ku sekalian..
Tempahan akhirnya dibuka..tapi sampai hujung bulan ni saja ya
sapa2 yg berminat nak minta kait topi ke..sweater ke..baby set ke, shawlette ke..scarf ker atau apape jer la..silakan isi di bahagian 'order form' yer..ada kat atas tu..yg penting sila isikan detail (warna, projek dan apapa yg anda mahukan la..kalo detail lagi bagus).yg anda mahukan..kalo x da dalam kategori sila isi saja dalam borang 'description'..

selepas order anda saya terima saya kan emelkan anda quotation harga untuk barangan tersebut..kalo anda setuju dengan terma dan syarat harga dan pembayaran barulah projek anda akan dibuat..sapa yg oder dan clearkan payment dulu akan didahulukan odernya ya..

Barangan buatan tangan (handmade) mempunyai kualiti yag tersendiri dan genuine ya..so memang harga akan lebih mahal dari yang dibuat dikilang kerana ia adalah buatan tangan saya yg cuma ada dua ni jer okay :) (thanks for understanding). Sebab kita akan charge guna material dan pattern yang dikehendaki (pattern pun ada harga yer)..

Thanks u guy sbb korang suma mmg sporting dan TERIMA KASIH SEBAB SOKONG BUATAN TANGAN....MADE IN MALAYSIA tau..

If anything just email me @ kitty_ejhan@yahoo.com or simple PM me from my FB acc https://www.facebook.com/eija.jhan

Assalaamualaikum..

No comments:

Post a Comment