Followers

Hey You..

Assalaamualaikum semua..o ya nak bagitau ni..maybe saya akan tidak melayari blog ini lebih kerap dari sebelumnya sebab agak sibuk dengan program luar..

Anyway, jgn risau sbb saya akan cuba sedaya upaya untuk attend any messages ataupun request n jugak order dari all my lovely present customer n also my customer to be..happy holidays and keep smiling ya!!

Hugs n Kisses from Alyadi's Collections

Sunday, May 8, 2011

More aDDi Knitting needles..and experimenting

size 4.5 mm, 5.5mm and 6.5mm..just like I wish..hehehe

Tak nak buang masa..trus try knit guna jarum baru..n benang baru.,..nice kan?

Assalaamulaikum...

Akhirnya jarumku kuterima dengan selamatnya pada hari Jumaat yang lalu...lambat diupload sbb experiment dulu (hehehe)..n terpaksa masuk kebun every weekends..

Actually dah habis beberapa projek guna jarum ni..(lupa bawa projek yang sepatutnya disiapkan ikut jadual..ingat bawa yang ni jak..hihihi)...kejap masa diupload..skrg still busy ngan crochet..sqambung projek yang tergendala..huhuhu..


Best guna jarum aDDi ni, selain muncungnya yang tak tajam...senang jer nak kait..licin jak benang jatuh..sangat friendly user esp. yang baru belajar macam saya..setakat ni saya dah ada 6 koleksi dalam simpanan saya..(dari saiz 2.5mm, 2.75mm, 3.00mm, 4.5mm, 5.5mm n 6.5mm)..

Mana nak dapat jarum2 ni?? Senang saja..cuma order online dari Da'Knit (once again..thanks ya Sindar)
Oklah..nak sambung kerja dulu...senang2 saya update lagi ya..

Terima kasih sebab sudi singgah ya..Semoga Allah memberkati kita semua..amin..

2 comments:

  1. Amin..

    nanti boleh Eija kumpul semua ADDi needles :) Saya memang suka sangat ADDi dan memang kait semua guna ADDi. Selesa, licin dan laju ja. Seronok ada kawan yang memahami ADDi cewaahh.. xD

    ReplyDelete
  2. ya..insyaallah..mmg mo kasi jadi koleksi ni jarum..hihihi..

    terima kasih sbb perkenalkan saya ngan aDDi..aDDi, tetap di hati...hihihi

    ReplyDelete