Followers

Hey You..

Assalaamualaikum semua..o ya nak bagitau ni..maybe saya akan tidak melayari blog ini lebih kerap dari sebelumnya sebab agak sibuk dengan program luar..

Anyway, jgn risau sbb saya akan cuba sedaya upaya untuk attend any messages ataupun request n jugak order dari all my lovely present customer n also my customer to be..happy holidays and keep smiling ya!!

Hugs n Kisses from Alyadi's Collections

Thursday, April 7, 2011

At Last.....YAY!!!

Alhamdullillah..syukur ke hadrat Ilahi...akhirnya dengan izinNya, dapat jugak aku pakej yang lama ku tunggu..berbaloi sungguh menunggu ni...sangat suka!!!!

Terima Kasih Allah...terima kasih Sindar...ni ku beli dari kedai online c Sindar jugak...

Ni lah dia...TADA....(aisey..mo menunjuk2 dulu ni...heheheh..jgn marah ah..kalo mo bleh oder tmpt c Sindar..klik jak link diatas nama dia tu..confirm puas hati)

ni yang crochet set....

ni yang knit set..dah cuba knit guna ni..best..heheh..tapi aku blum pandai sgt..

naa..dua2 saya suka betul...
kedua-dua set ni ada buku disertakan buku dann yang paling penting ada instruction yang sangat mudah difahami...termasuk projek2 untuk beginners....yay!!..rasa2 bleh ni..aku nak cuba yang knit set dulu..tapi pelan2 la..sbb skrg ni masih banyak lagi oder yang pending...tapi apapun aku gembira tahap gaban sekarang ni...alhamdullillah...best kan? korang dapat rasa tak excitement aku sekarang nih? :)))))))

2 comments:

  1. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah..
    Hari ini merupakan hari yang baik .. terima kasih juga dari saya Eija.. :D Sebab Eija sentiasa sabar menunggu dan memahami.. sokongan Eija sentiasa membuatkan saya ingin terus belajar mengait dengan lebih baik lagi!
    Terima kasih banyak-banyak ya Eija :) Alhamdulillah.. order jarum yang satu lagi sedang dipos.. nanti dah dapat confirmation dari supplier, saya akan email Eija ok? Thank you for the review.. izinkan saya tweet review ni ya!

    ReplyDelete
  2. ya..sama2 la kita ya sindar...gembira betul ni..heheh..o ya, mo tanya..tu hook afghan untuk apa ya?

    silakan di'tweet'...bole saja..hehehe

    ReplyDelete