Followers

Hey You..

Assalaamualaikum semua..o ya nak bagitau ni..maybe saya akan tidak melayari blog ini lebih kerap dari sebelumnya sebab agak sibuk dengan program luar..

Anyway, jgn risau sbb saya akan cuba sedaya upaya untuk attend any messages ataupun request n jugak order dari all my lovely present customer n also my customer to be..happy holidays and keep smiling ya!!

Hugs n Kisses from Alyadi's Collections

Thursday, April 14, 2011

Today's Projects (Part 0ne)....

Assallamualaikum..

Alhamdullillah...syukur dengan nikmat Yang Maha Kuasa..dengan izin-Nya dapat jugak la aku menyiapkan dua projek ni hari ni...

Aku belajar 2 teknik baru hari ni..
1- Adding more colour technique...
2- Decrease Technique

So hasilnya..tak la boleh dibanggakan sangat..lagi pattern main hantam2 jak..ndak tau dari planet mana aku cekup...ikut suka n rasa aku jak...asal dapat bentuk yang aku mo..kira ok la...mo ikut pattern org..ndak pandai lagi baca tu abbreviation..banyak lagi yang aku mo belajar..tapi tiapa..step by step bah kan...

So are you ready? This is it...huh...(with my finger cross)

uneven...did u notice? yaiks..ni pasal dec punya teknik la ni...jadi begini la booties nya..huhuuh

hahaha...lucu..pakai benang minlon yang lebih2an jak..sangat tak kemas..tapi yang paling penting teknik dec n adding colours...takpa..pas ni buat lebih bgs lagi.. ..

ni la konon pasangannya..sedey...

Oleh kerana aku kurang berpuas hati ngan hasilnya..maka terjadilah projek hari ini..part two...

To be continued...Thanks for reading and keep reading ya....
May we all be Bless by Allah...Amin...

4 comments:

  1. aku suka... biru2.. heheh tapi kenapa tu topi mcm tidak siap seja nampak...

    ReplyDelete
  2. hahaha..begitula konon pattern dia tu..kihkihkih..tulah pasal aku ndak puas hati...ulang balik buat projek len..tapi kasi kiro betul2 n try kasi kemas skit..hihihi

    ReplyDelete
  3. oelik tp cumil..hehe..teruskan usaha..cayok2

    ReplyDelete
  4. ya memang...sangat the peliks...oh no!!! ...baru mo belajar gia...o ya..sy sdh belajar nu teknik lagi..cable stitch..nanti siap saya upload k?

    ReplyDelete